Založ si blog

ĎAKUJEM Zuzane Límovej

Ďakujem Zuzane Límovej za to, že ukázala ako to u nás chodí. Dokument ma nijako neprekvapil, mohla by som rozprávať a rozprávať príbehy žien z môjho okolia, ktoré sú rovnako strašné ako sme videli v dokumente… Sama som si odžila svoje na gynekológii a rodiť v slovenskej pôrodnice neplánujem, o tom mám už dávno jasno.

 

Najviac ma však zarážajú reakcie mnohých mužov, ktorí nemajú ženské rodidlá a napriek tomu sú najväčší odborníci, ktorí najskôr nikdy ani nenavštívili urológa, zo strachu, zo zbabelosti, z prehnanej citlivosti o svojho „kamaráta“ a idú sa starať do žien. Som smutná z mnohých reakcíí na tento film, nielen mužov, ale predovšetkým i žien, vlastne ich ani za ženy nepovažujem, tak citovo otupené ženy nikdy nevychovajú lepšiu generáciu. A to už vidíme okolo seba.

 

Nie, nie je to o technickej vybavenosti a peniazoch, je to o ľudskosti a dôstojnosti, ktorá tu chýba. Ale čo sa čudujeme, mám kamarátku, ktorá vážne zvažovala štúdium medicíny, pretože by nosila biely plášť a bola by pani doktorka. Smutné. EGO lekárov je najväčší problém. Mám v rodine tri zdravotné sestry a jednu lekárku. Tá moja príbuzná lekárka rozhodne nie je o nič lepšia, musím to povedať, i keď je to moja rodina.

 

Mnohí nechcú vidieť, čo sa v skutočnosti deje v našich pôrodniciach a gynekologických ambulanciách, pretože to je tak nepríjemné, bolestivé a mnohí sú príliš zbabelí na to, aby sa pozreli pravde do očí.

 

Len na záver: najviac rozvodov a nevery býva po narodení prvého dieťaťa. Prečo? Nie je to len tým, že žena venuje väčšiu pozornosť dieťaťu ako mužovi, ale mnohé ženy majú po traumatizujúcom a často veľmi bolestivom pôrode dlhodobo zníženú chuť na sex. Nervové vlákna v ženskom lone si všetko pamätajú. Preto znásilnené ženy sú poznačené na celý život. Majú hlboké zápisy v nervovej sústave. A žena po pôrode, pri ktorom zažije obrovský stres, často bolestivé úkony a poníženie, v prípade, že sa zdravotný personál správa tak ako sa správa… môže mať na dlhý čas zablokovaný prístup k vlastnej sexualite, pretože má  v podvedomí strach z ďalšieho otehotnenia a už nechce zažiť ďalšie necitlivé zaobchádzanie a manipulovanie s jej telom ako so strojom, vecou, či ďalšou súčiastkou v poradí. Taká je bohužiaľ pravda.

 

„Úroveň gynekológie a pôrodníctva je znakom životnej úrovne žien v danej krajine.“

 

Reakcia na článok R. Bednára – Vznik novej Osmanskej ríše. . .

04.09.2017

Tento článok je bohužiaľ pravdivý. Zvlášť veta: …v Sarajeve, Prištine a ďalších mestách Balkánu sú za peniaze z týchto krajín „kupované“ ženy, aby na ulicu vychádzali vždy kompletne zahalené, a tak prispievali k tomu, aby sa zdalo, že tam už vládne islam. Presne o tom mi rozprávala známa, pôvodom z Balkánu, pri nedávnej návšteve svojho rodného [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

Po reakciách na môj článok - Ďakujem Zuzane Límovej, viacej nebudem prispievať na tento blog. Hlboko ma sklamali reakcie. Neberiem ich osobne, to by bolo to najmenej. Ale tieto primitívne a necitlivé reakcie odrážajú čitateľov tohto blogu a zrejme i veľkej časti slovenskej populácie. Je smutné ako je stále prehliadané ženské utrpenie a neprávosť. Sklamanie je však vždy dobré na to, že ukáže pravdu a vieme oddeliť zrno od pliev a nestrácať čas tam, kde nepatríme a s tými, ktorí si nezaslúžia našu pozornosť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 5262x
Priemerná čítanosť článkov: 2631x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy