Založ si blog

Archív: október, 2017

ĎAKUJEM Zuzane Límovej

Ďakujem Zuzane Límovej za to, že ukázala ako to u nás chodí. Dokument ma nijako neprekvapil, mohla by som rozprávať a rozprávať príbehy žien z môjho okolia, ktoré sú rovnako strašné ako sme videli v dokumente… Sama som si odžila svoje na gynekológii a rodiť v slovenskej pôrodnice neplánujem, o tom mám už dávno jasno. Najviac ma však zarážajú reakcie […]

Pokračovanie článku
Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

ONLINE: Zelenskyj na výročie výbuchu v Černobyle: hrozba jadrovej katastrofy pretrváva, pokiaľ ruskí teroristi budú držať ZAES v zajatí

ONLINE: Zelenskyj na výročie výbuchu v Černobyle: hrozba jadrovej katastrofy pretrváva, pokiaľ ruskí teroristi budú držať ZAES v zajatí

26.04.2024 06:25

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Po reakciách na môj článok - Ďakujem Zuzane Límovej, viacej nebudem prispievať na tento blog. Hlboko ma sklamali reakcie. Neberiem ich osobne, to by bolo to najmenej. Ale tieto primitívne a necitlivé reakcie odrážajú čitateľov tohto blogu a zrejme i veľkej časti slovenskej populácie. Je smutné ako je stále prehliadané ženské utrpenie a neprávosť. Sklamanie je však vždy dobré na to, že ukáže pravdu a vieme oddeliť zrno od pliev a nestrácať čas tam, kde nepatríme a s tými, ktorí si nezaslúžia našu pozornosť.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 5263x
Priemerná čítanosť článkov: 2632x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy